
De Business Travel Show (BTS), die in februari 2017 in Londen wordt gehouden, heeft haar Launchpad voor nieuwe bedrijven vergroot. Vijftien start-ups kunnen zich hier presenteren, kosteloos.
Tijdens de eerste editie van Launchpad, dit jaar, waren er acht start-ups. Ze mochten ook meedoen aan de wedstrijd om de Business Travel Disrupt Award, die werd gewonnen door DUFL, een nieuwe app waarmee een zakenreiziger de eigen kleding en bagage kan managen. Prijs: een eigen stand op de volgende BTS. “Ongelooflijk dat wij als start-up een gratis stand wisten te winnen op een evenement met zoveel status als de Business Travel Show,” aldus Andrea Graziani, mede-oprichter en commercieel directeur van DUFL.
Saul Shanagher, de directeur van een andere start-up op de BTS, beTravelwise, zei: “Launchpad was geweldig, want het gaf ons een mooi platform om ons product te tonen op de belangrijkste show van de Europese zakenreis-sector. We komen zeker terug in 2017, want het biedt voor ons een excellente mogelijkheid tot marketing.”
Sam Cande, commercieel directeur van de Business Travel Show, over Lauchpad: “De Business Travel Show kent een geschiedenis van ondersteuning aan start-ups en het introduceren van innovatieve producten. Voor ons is het dus van groot belang dat we Launchpad in 2017 kunnen verdubbelen.”
