
Maritime Travel Service in Rotterdam heeft een meerjarenovereenkomst getekend met Amadeus. Het reisbureau voor de scheepvaart heeft ook een app gelanceerd onder de naam MTS Mobile.
Amadeus, een van de grote Global Distribution Systems (GDS) en MTS zeggen een contract te zijn aangegaan voor “verscheidene jaren”. Maritime Travel Service krijgt toegang tot de hotel-, spoor- en autocontent van Amadeus.
“Dankzij IT-oplossingen zoals Amadeus Ticket Changer, de zelfboekingstool van Amadeus, Amadeus Mobile Messenger en de recente implementatie van mobiele oplossingen kan Maritime Travel Service zijn productiviteit verhogen en zijn klanten een meer persoonlijke service aanbieden om hun tevredenheid te garanderen,” zegt het bedrijf in een verklaring.
Tessa van Willigen, eigenaar en directeur van Maritime Travel Service zegt in een commentaar: “Amadeus is voor ons een waardevolle technologiepartner die vooruitdenkt en ons in elke stap steunt. Zo kunnen wij ons op ons echte werk concentreren: zakenreizen regelen.”
En Luc Pannecoeck, General Manager van Amadeus Benelux: “Wij hebben altijd ingespeeld op de behoeften van elke klant. Met Maritime Travel Service zullen we dat blijven doen: we zullen nauw samenwerken om nieuwe kansen te ontwikkelen.”
App MTS Mobile
Met MTS Mobile kunnen de klanten van Maritime Travel Service voortaan hun vluchten zelf boeken en hun reisplan controleren. Van Willigen hierover: “Onze mobiele app is een gratis service met meerwaarde voor onze klanten. Veel van onze passagiers zijn graag op de hoogte van de laatste details van hun reis en maken druk gebruik van de lokalisatiefuncties van de app.”
