
De Lufthansa Group en TripActions hebben een verbeterde strategisch partnerschap gesloten om ‘de toekomst van zakenreizen’ verder vorm te geven. Samen is een klantgerichte oplossing ontwikkeld waarmee MKB’s kunnen profiteren van alle voordelen via de gebruikerservaring van het TripActions-reisplatform.
Hoewel de belangrijkste focus is om de klant controle te laten houden over elk onderdeel van de zakelijke reiservaring, combineert de oplossing de rijke zakelijke aanbiedingen en programma’s van de Lufthansa Group-luchtvaartmaatschappijen (Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings en Swiss) met de innovatieve en gebruikersvriendelijke intuïtieve oplossingen van TripActions om de veelvoudige pijn te verlichten, zeggen de twee bedrijven.
“De Lufthansa Group is vastbesloten om superieure klantervaringen te bieden tijdens het hele reistraject, ook voor onze kleine en middelgrote zakelijke klanten,” zegt Tamur Goudarzi Pour, senior vice president channel management. “Samen met onze strategische partner TripActions maken we een grote sprong in de richting van geavanceerde digitale corporate retailing van luchtvaartmaatschappijen, van intuïtieve zakenreisplanning tot snelle service. Met dit toonaangevende concept ben ik zeer verheugd om onze succesvolle samenwerking met TripActions te laten groeien in het belang van onze Corporate Partners.”
Klanten kunnen werkreizen boeken met behulp van een toonaangevende oplossing, wat een nieuw niveau van reisbeheer mogelijk maakt, inclusief beleids- en profielbeheer, zorgplicht, duurzaamheidsoplossingen, realtime rapportage, 24/7 klantenondersteuning en gecentraliseerde facturering . Door de samenwerking kunnen zakelijke leden van het Lufthansa Group punten in de frequent flyer programma’s rechtstreeks verdienen en inwisselen via de boekingstool, waarbij regelmatig verbeterde functionaliteiten worden gelanceerd.
Beeld © TripActions
