Home / Travel management / Klantenraad bij Amex GBT

Klantenraad bij Amex GBT

Klantenraad bij Amex GBT

American Express Global Business Travel (Amex GBT) Nederland richt een Client Advisory Board op. Dit heeft Freek Jansen, algemeen directeur van Amex GBT, vandaag bekendgemaakt tijdens het ACTE/CORTAS Amsterdam Education Forum in Amsterdam.

In de Client Advisory Board, die volgens het plan vier keer per jaar bijeen zal komen, zullen afgevaardigden van een tiental bedrijven zitting nemen.

Deelnemende klanten kunnen in de raad hun huidige en toekomstige zakenreisbehoeften bespreken met het management van Amex GBT. Daarnaast is er ruimte om onderling best practices en kennis uit te wisselen, zegt Amex GBT. De eerste afspraak voor de raad is in september dit jaar.

“De verwachtingen en wensen van onze klanten zijn constant in beweging,” zei Freek Jansen vandaag. “In lijn met de hernieuwde focus op de Nederlandse markt vanuit Amex GBT, staan wij graag dicht bij onze klanten. Met de inzichten die voortkomen uit de Client Advisory Board, willen wij onze dienstverlening nog beter op hun behoeften laten aansluiten.”

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft sinds 2007 voor Zakenreis over de luchtvaart en reiswereld.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
NDC-deal Travelport en IAG 

NDC-deal Travelport en IAG 

02/12/2021

Travelport heeft een overeenkomst gesloten met de vier leden van de International Airlines Group (IAG) over NDC, de New Distribution Capability. Dit heeft het technologiebedrijf donderdag bekendgemaakt. IAG bestaat uit…

Trein wint terrein op vliegtuig

Trein wint terrein op vliegtuig

02/12/2021

Grote bedrijven nemen voor zakenreizen ‘steeds vaker’ de trein in plaats van het vliegtuig, zo blijkt uit een analyse van de Werkgroep Internationale Trein. Het onderzoek vond plaats vóór de…

ADP en Schiphol uit elkaar

ADP en Schiphol uit elkaar

02/12/2021

Aéroports de Paris (ADP) en de Royal Schiphol Group zijn sinds begin deze maand definitief geen partners meer, een breuk die afgelopen zomer al werd aangekondigd. De twee luchthavenbedrijven hadden…

Excuus KLM aan passagiers

Excuus KLM aan passagiers

30/11/2021

KLM heeft excuses aangeboden voor de chaos van vrijdag op Schiphol rond twee vluchten uit Zuid-Afrika. De ruim 600 passagiers moesten urenlang wachten, aan boord en op de luchthaven, om…