
TripActions organiseert ‘de terugkeer’ naar het zakelijk reizen van Heineken. De twee partijen hebben hiertoe een overeenkomst afgesloten.
“Nu de reisrestricties afzwakken zullen wij Heineken helpen hun reisprogramma weer op gang te krijgen,” zegt de CEO van TripActions, Ariel Cohen, in een verklaring. TripActions, gevestigd in Californië, noemt zichzelf een ‘cloud-based travel & spend management platform.’
Het bedrijf speelt actief in op de pandemie (en het einde daarvan) met een programma onder de naam ‘safe return to travel.’ Elementen daarvan zijn een digitaal gezondheidspaspoort, een overzicht van reizen in tijden van corona, geïntegreerde duty of care elementen en het zelf kunnen managen van reizen. De bierbrouwer zegt voor het jonge bedrijf TripActions (opgericht in 2015) te hebben gekozen vanwege “de focus op reiservaring, duty of care en technologie die vooruit denkt.”
Chris Vik, manager bij TripActions verantwoordelijk voor EMEA zegt: “Reistechnologie is van groter belang dan ooit, zowel om veilige en naadloze zakenreizen weer te realiseren als de garantie op duty of care die bedrijven willen hebben.”
Foto © TripActions
