Home / Travel management / CORTAS onthult nieuwe huisstijl

CORTAS onthult nieuwe huisstijl

CORTAS onthult nieuwe huisstijl

Tijdens het jaarlijkse event van de Association of Corporate Travel Excutives (ACTE) en de Corporate Travel Association (CORTAS) in Amsterdam op 28 juni heeft CORTAS haar nieuwe huisstijl gepresenteerd. Een nieuw gezicht voor de branchevereniging die ruim 20 jaar geleden werd opgericht om de zakenreisbelangen van grote, in Nederland gevestigde bedrijven te behartigen.

“Het werd tijd voor een nieuwe, frisse look,” zegt Stephanie Smook, managing director van CORTAS. “We zijn begonnen met het logo. Het oude logo past niet meer bij de uitstraling die wij anno 2018 willen hebben. Het nieuwe logo is een moderne weergave van de wereldbol, waarbij de schakeringen van de kleur blauw voor de lucht staat en doorloopt naar groen, de grond. De vorm geeft beweging aan en gebruik van de kleur paars geeft het geheel een zakelijke uitstraling.”

Behalve een nieuwe corporate identity wordt ook de website onder handen genomen. “Die krijgt momenteel een volledige makeover, zowel wat betreft de lay-out als de content,” zegt Smook. “We waren toe aan vernieuwing – dit nieuwe uiterlijk past bij de actieve, professionele organisatie die wij zijn.”

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Vrij reizen in Europa na 1 juli

Vrij reizen in Europa na 1 juli

18/06/2021

Reizen vanuit Nederland naar de meeste andere Europese staten is vanaf 1 juli weer mogelijk, met een digitaal corona-certificaat, dankzij de hoge vaccinatiegraad en gratis coronatesten. Dit heeft de regering…

Deal GBT en IAG verlengd

Deal GBT en IAG verlengd

18/06/2021

American Express Global Business Travel (GBT) heeft haar overeenkomst over distributie met BA en Iberia, beide lid van IAG, verlengd. De drie partners werken nauw samen op het gebied van…

KLM Open weer Dutch Open

KLM Open weer Dutch Open

17/06/2021

KLM heeft zich na 17 jaar teruggetrokken als hoofdsponsor en naamgever van het jaarlijkse golftoernooi in Nederland, dat in september daarom wordt gehouden onder de oude naam: Dutch Open. KLM…

Ook magazine AA verdwijnt

Ook magazine AA verdwijnt

16/06/2021

Het inflight magazine van American Airlines (AA) stopt, als gevolg van de toenemende invloed van mobiele technologie en de voordelen van een omnichannel-aanpak. De pandemie gaf de genadeklap vanwege mogelijk…

Lufthansa verkoopt AirPlus

Lufthansa verkoopt AirPlus

16/06/2021

Lufthansa wil de betaalkaart voor zakenreizen, AirPlus, verkopen. Hetzelfde geldt voor de grondafhandeling, terwijl de divisie onderhoud deels in de aanbieding gaat. Het Duitse bedrijf hoopt zo zijn financiën weer…