Home / Travel management / CORTAS onthult nieuwe huisstijl

CORTAS onthult nieuwe huisstijl

CORTAS onthult nieuwe huisstijl

Tijdens het jaarlijkse event van de Association of Corporate Travel Excutives (ACTE) en de Corporate Travel Association (CORTAS) in Amsterdam op 28 juni heeft CORTAS haar nieuwe huisstijl gepresenteerd. Een nieuw gezicht voor de branchevereniging die ruim 20 jaar geleden werd opgericht om de zakenreisbelangen van grote, in Nederland gevestigde bedrijven te behartigen.

“Het werd tijd voor een nieuwe, frisse look,” zegt Stephanie Smook, managing director van CORTAS. “We zijn begonnen met het logo. Het oude logo past niet meer bij de uitstraling die wij anno 2018 willen hebben. Het nieuwe logo is een moderne weergave van de wereldbol, waarbij de schakeringen van de kleur blauw voor de lucht staat en doorloopt naar groen, de grond. De vorm geeft beweging aan en gebruik van de kleur paars geeft het geheel een zakelijke uitstraling.”

Behalve een nieuwe corporate identity wordt ook de website onder handen genomen. “Die krijgt momenteel een volledige makeover, zowel wat betreft de lay-out als de content,” zegt Smook. “We waren toe aan vernieuwing – dit nieuwe uiterlijk past bij de actieve, professionele organisatie die wij zijn.”

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

nieuws
Overleg KLM,  piloten zit vast

Overleg KLM, piloten zit vast

13/08/2018

De onderhandelingen over een nieuwe cao voor de KLM-piloten zitten muurvast. KLM zegt vandaag op haar website dat er ‘helaas’ een ‘moeilijke fase’ is aangebroken. Vakbond VNV zou intussen met…