Home / Technologie / Extra koffer en hotel-wifi populairste ancillary services

Extra koffer en hotel-wifi populairste ancillary services

Extra koffer en hotel-wifi populairste ancillary services

Bedrijven geven hun reizende medewerkers vooral informatie over visumaanvragen (59 procent), vaccinaties (41 procent) en het weer ter plaatse (40 procent). Dit blijkt uit onderzoek van Travelport.

Verder verstrekken werkgevers landkaarten (37 procent) en geven zij tips voor restaurants (25 procent) en entertainment (10 procent) op de plaats van bestemming.

Travelport vroeg ook welke ancillary services reizigers mogen boeken. Een extra koffer en wifi in het hotel worden het vaakst geaccepteerd als extra kosten door de werkgever (elk 57 procent). Verder vindt 45 procent het acceptabel als medewerkers voorrang bij het boarden en een ontbijt in het hotel aanschaffen. Upgrades op de vlucht is ook een redelijk populaire optie (39 procent). Van de ondervraagde bedrijven staat 26 procent het niet toe dat er ancillary diensten worden geboekt op zakenreis.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….