Home / Reisagenten / STI opent implant bij Martin Garrix

STI opent implant bij Martin Garrix

STI opent implant bij Martin Garrix

Schiphol Travel International (STI) heeft deze maand een implant geopend bij Martin Garrix. Het gaat om een reeds bestaande klant van de travel management company (TMC). Martin Garrix – de artiestennaam van Martijn Gerard Garritsen – is een Nederlandse diskjockey en muziekproducent. Hij wordt deze maand 23 jaar.

“Door de implant kan een nog betere afstemming plaatsvinden en worden zowel de zakelijke reizen als de logistieke voorbereiding daarvan optimaal begeleid,” aldus Arlette van Bezu, commercieel directeur van STI.

Het aantal implants – een vestiging van de TMC op de locatie van de klant – is het laatste decennium aanzienlijk teruggenomen. Deze vorm van exclusieve dienstverlening is hoogwaardig, maar daar hangt ook een prijskaartje aan dat de meeste bedrijven niet willen betalen.
STI heeft nog een implant in Nederland, bij het AMC.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….