Home / Reisagenten / STI in een nieuw jasje

STI in een nieuw jasje

STI in een nieuw jasje

Schiphol Travel International (STI) heeft haar website verbeterd en tegelijkertijd een nieuwe huisstijl geïntroduceerd. ‘De nieuwe website biedt een seamless customer experience door een verdere integratie van de diverse business information- & reporting tools met de huidige functionaliteiten,’ aldus de zakenreisagent.

Ook bij de dochterondernemingen van de Schiphol Travel Group, de Engelse zakenreistak Echelon Travel International en het datawarehouse Swiss Data Technologies in Genève, is de nieuwe huisstijl doorgevoerd.

“De nieuwe corporate identity past beter bij onze technologische doelstellingen en het symboliseert tevens de authenticiteit van ons bedrijf en haar medewerkers, in alles wat we doen en waar we voor staan,” zegt Daan Lenderink, directeur van de Schiphol Travel Group.

STI, dat 18 jaar geleden werd opgericht, profileert zich steeds meer als technologiebedrijf. “Het datawarehouse maakt het mogelijk om reisdata van verschillende zakenreisorganisaties te consolideren en beschikbaar te maken in een I-Reporting Centre. Dit onderdeel is binnen de Schiphol Travel Group sterk groeiend, daar steeds meer bedrijven wereldwijde inzage wensen vanuit inkoop- en duty of care gedachte,” aldus Lenderink.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
SuitePad in kamers Novotel

SuitePad in kamers Novotel

18/09/2019

De kamers van Novotel Amsterdam Schiphol Airport krijgen vanaf 1 oktober een tablet-product van het merk SuitePad met informatie over hotel en omgeving. Tezelfdertijd schaft Novotel de gratis leen-gsm Handy…