De ATPI Group heeft haar wereldwijde divisie Griffinstone een nieuwe naam gegeven: ATPI Marine & Energy. De TMC spreekt over een ‘evolutie’ van haar merknaam en noemt 2019 een ‘mijlpaal’ in de eigen geschiedenis omdat het bedrijf en haar voorlopers een eeuw ervaring hebben in het verzorgen van reizen in de zee- en energiesector.
ATPI heeft ook een nieuwe website gelanceerd die naar eigen zeggen ‘duidelijker’ is en ‘beter de omvang weergeeft van ATPI’s expertise in gespecialiseerde sectoren.’
ATPI heeft nu vijf merken/ divisies: Corporate Travel, Marine & Energy, Corporate Events, Sport Events en Direct ATPI Global Travel. De laatstgenoemde divisie ontstond in 2017 door een fusie met het Amerikaanse Direct Travel.
Het bedrijf zegt in met Direct ATPI Global Travel ‘een schaalbare oplossing’ voor multinationals te creëren. ‘We geven multinationals toegang tot de invloed en stabiliteit van een wereldwijd merk. Naast kennis op wereldniveau hebben wij ook kennis van lokale markten en zijn we in het bezit van de sectorspecifieke expertise van een reismanagement bedrijf,’ schrijft ATPI op de eigen site.
