
American Express Global Business Travel heeft zijn online programma uitgebreid waardoor bedrijven en zakenreizigers wereldwijd toegang hebben tot meer dan twee miljoen accommodaties. GBT maakt deze extra content beschikbaar via het partnership met Booking.com.
Met behulp van de online bookingtool kunnen GBT-klanten en reizigers kiezen uit veel overnachtingsopties, waaronder grote hotelketens, onafhankelijke hotels, niet-traditionele accommodaties, opties voor verlengd verblijf, en vervoer.
GBT’s relaties met grote hotelketens en externe reispartners bieden klanten toegang tot loyalty member rates en aanvullende kortingen op de geboden content. Met de uitbreiding van het programma hebben zij nu ook toegang tot speciale Booking.com-kortingen bij duizenden accommodaties over de hele wereld.
Wesley Bergstrom, GBT Vice President, Global Supplier Relations zegt in een verklaring: “We zijn vastbesloten om klanten en reizigers toegang te geven tot het breedste scala aan accommodaties, zowel in aantal als in verscheidenheid, allemaal te boeken via OBT’s. Reizigers hebben geen reden om ergens anders naar een accommodatie te zoeken: ze kunnen alles vinden op één plek en hun accommodatie en vervoer bevestigen in één boeking. Het betekent meer keuze en gemak voor de reiziger én meer waarde en verbeterde compliance voor de klant. “
