
CWT is de nieuwe officiële naam voor Carlson Wagonlit Travel. De zakenreisorganisatie zegt dat het gaat om ‘de laatste fase’ van haar digitale ontwikkelingsplan. Ook het logo is aangepast.
Kurt Ekert, President en CEO van CWT – voorheen Carlson Wagonlit Travel – schrijft in een verklaring: ‘Er is een nostalgische link met het Wagons-Lit-tijdperk en ons 150-jarig bestaan. De huidige ontwikkelingen versterken onze intentie om leidend te blijven op het gebied van zakenreizen.’
‘De nieuwe naam sluit ook aan bij de intentie om de onbetwiste wereldleider te zijn op het gebied van digitale zakenreizen, hoteldistributie, vergaderingen en evenementen,’ aldus CWT.
Het logo van CWT is eveneens vernieuwd en dat geldt ook voor die van CWT Energy Resources & Marine, CWT Meetings & Events, en de CWT Solutions Group.
CWT, sinds 2006 volledig in Amerikaanse handen, koestert ‘digitale leiderschapsambities’ en bouwt het bedrijfsbeleid op drie pijlers: het vereenvoudigen van zakenreizen, het ontsluiten van nieuwe mogelijkheden en het samenwerken met bedrijven.
