
BCD heeft woensdag Centricity gelanceerd voor biowetenschappelijke bedrijven. Het product betreft een ‘gespecialiseerd aanbod’ van patiëntreizen met onder meer conciërgeservice, logistiek, betaling en ‘facilitering van speciale behoeften.’
“Centricity is een natuurlijke voortzetting van ons werk gericht op de unieke behoeften van onze lifesciences-klanten,” zegt Kessie Bratko van BCD’s global client team. “Sinds we begin dit jaar voor het eerst aankondigden klanten te ondersteunen met patiëntgerichte programma’s, hebben we ons aanbod en onze expertise verder uitgebreid. De naam Centricity weerspiegelt onze filosofie om patiënten centraal te stellen. Uiteindelijk komt dit de gehele biowetenschappelijke sector ten goede door verbeterde betrokkenheid, retentie en tevredenheid van patiënten.”
BCD Travel zegt te beschikken over twintig jaar ervaring en ‘diepgaande kennis’ van de branche door de samenwerking met meer dan honderd klanten wereldwijd in ruim veertig therapeutische gebieden. “BCD bedient 90 procent van de top twintig farmaceutische bedrijven en is hiermee marktleider op het gebied van reizen, meetings en consultancy voor de biowetenschapsindustrie,” aldus het bedrijf. “Centricity bundelt deze expertise in een boutique-service die klanten flexibele oplossingen biedt om de patiëntervaring te verbeteren.”
Beeld © BCD
