Home / Overig / Austrian Airlines kiest massaal voor rode panty

Austrian Airlines kiest massaal voor rode panty

Austrian Airlines kiest massaal voor rode panty

De vrouwelijke medewerkers van Austrian Airlines hebben massaal gestemd voor het behoud van de kenmerkende rode panty en rode schoenen voor hun nieuwe uniform. Volgens de airline stemde 70 procent van de dames voor rood, tegen 30 procent voor een panty in huidskleur en zwarte schoenen.

“We hadden niet verwacht dat er zoveel stemmen naar rood zouden gaan,” zegt Andrea Pernkopf, vice president product en marketing van Austrian Airlines. “Toen het rode uniform met de rode panty’s in 1996 werd geïntroduceerd, ging dat gepaard met een periode van heftige discussies. De rode panty’s zijn twintig jaar later een waardevol handlesmerk van het bedrijf geworden.”

Het personeel van Austrian krijgt volgend jaar het nieuwe uniform aangemeten, dat wordt ontworpen door Marina Hoermanseder.

 

Door:

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….