
Oude functie: Sales & Operations Bedrijf: Hertz
Nieuwe functie: marketingmanager Nieuw Bedrijf: Hertz URL: www.hertz.nl
Hertz kondigt aan dat Eric Timmermans per 1 oktober aanstaande het stokje overneemt van Caroline Simmerman als marketingmanager van Hertz Benelux.
In deze functie is Timmermans verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten in de Benelux. Hij legt zich toe op onder andere branding, partnerships, mediarelaties, het organiseren van beurzen en evenementen, de uitbreiding van het autodeelproduct Hertz 24/7, e-commerce, sponsoring van met name goede doelen en marktonderzoek. Timmermans moet ervoor zorgen dat internationale Hertz-projecten en -campagnes worden toegespitst op de lokale behoeften en effectief worden neergezet binnen de Benelux.
Timmermans heeft sinds 2008 in verschillende functies bij vervuld bij Hertz in de Benelux. Zowel in Sales als in Operations. Hiervoor was hij onder andere verantwoordelijk voor het autodeelproduct van Hertz 24/7 en het zustermerk Dollar Rent A Car.
Simmerman gaat een nieuwe rol vervullen bij het hoofdkantoor van Hertz Europe in Engeland als partnership marketingmanager EMEA.