Home / Meetings & Events / Lagere M&E-uitgaven in Europa in 2014

Lagere M&E-uitgaven in Europa in 2014

Lagere M&E-uitgaven in Europa in 2014

Volgend jaar zal het aantal meetings in Europa grotendeels hetzelfde blijven, maar de uitgaven en het aantal deelnemers zullen afnemen met ongeveer 1,8 procent. Uitzondering op de regel vormen het Verenigd Koninkrijk en Duitsland, vanwege hun sterke economieën. Dit voorspelt American Express in haar Meetings & Events Forecast.

Wereldwijd zal de druk op de M&E budgetten ervoor zorgen dat er meer lokale en regionale vergaderingen en evenementen zullen worden georganiseerd. Ook zal er meer gebruik worden gemaakt van interactie via sociale media, aldus Amex.

Noord-Amerika ziet als enige regio een kleine toename van het aantal meetings in 2014: plus 1,4 procent. In Azië/Stille Oceaangebied voorspelt Amex een afname van 1,2 procent in het aantal evenementen, waaraan bovendien 3,6 procent minder wordt uitgegeven. In Centraal- en Zuid-Amerika dalen de uitgaven naar verwachting met 1,4 procent.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….