Home / Meetings & Events / KRAS Groups & Incentives gaat verder als TUI

KRAS Groups & Incentives gaat verder als TUI

KRAS Groups & Incentives gaat verder als TUI

KRAS Groups & Incentives wordt geherpositioneerd onder het merk TUI Groups & Incentives. Er komt een poot die zich richt op consumentengroepsreizen en een zakelijke branche: TUI Incentives & Events. Voor de zakelijke groepsreizen worden de ambities verhoogd. Roelof Hoogstrate gaat leiding geven aan beide bedrijfstakken.

De wijzigingen passen volgens TUI binnen de strategie om met één sterk merk te werken. “We willen met al onze activiteiten de vruchten plukken van de kracht en expertise van TUI. We bieden interessante USP’s als het gaat om onze eigen vluchten met TUIfly, hotels en netwerk,” stelt Roelof Hoogstrate.

De zakelijke markt van incentives en events had KRAS/TUI tot op heden een beperkte focus, zegt Hoogstrate: “We deden het wel maar niet gericht. We kunnen het uiteraard prima, we doen onder meer alle buitenlandse reizen – team , sponsoren, pers – voor Ajax en verzorgen vele zakelijke reizen naar bijvoorbeeld de Heineken Regatta op St. Maarten. Maar we kunnen en willen veel meer, ons marktaandeel is nog klein. Dus daar gaan we nu gericht acquireren. Naast acquisitie en vaste contactpersonen voor de retail zullen we ook het web en social media gaan aanwenden om onze doelstellingen te realiseren.”

Zowel op het hoofdkantoor van KRAS te Ammerzoden als het hoofdkantoor van TUI in Rijswijk zijn medewerkers van TUI Groups & Incentives actief.

Lenneke Bosman
Door: | lenneke[at]zakenreis.nl | volg mij via @ lenneke_ZR
Lenneke Bosman schrijft sinds 2008 over de luchtvaart- en reiswereld. Met een achtergrond in de marketing van historische luchtvaart heeft zij ook ervaring opgedaan in de meetings- & incentivesbranche.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Apple Pay bij KLM

Apple Pay bij KLM

17/06/2019

Klanten van KLM kunnen voortaan tickets en aanvullende diensten betalen met Apple Pay. Ze moeten wel een rekening hebben bij ING, de enige bank die de functie tot nu toe…

Self service info op Schiphol

Self service info op Schiphol

14/06/2019

Schiphol heeft selfservice informatiepunten geplaatst, verspreid over verscheidene locaties in de terminal. Hier kunnen reizigers onder meer vluchtgegevens opzoeken, plattegronden raadplegen en veelgestelde vragen en antwoorden bekijken. Schiphol heeft de…

BCD lanceert hoteldivisie  

BCD lanceert hoteldivisie  

14/06/2019

BCD Travel heeft een wereldwijde hoteldivisie gelanceerd om ‘in te spelen op de veranderende dynamiek in de zakenreisbranche,’ zegt het bedrijf. Onder de naam Stay by BCD Travel wil de…

Kit zonder plastic bij Delta

Kit zonder plastic bij Delta

13/06/2019

Delta Air Lines introduceert deze maand amenity kits zonder extra plastic wikkels. Op jaarbasis scheelt dit veertien ton aan plastic afval, zegt de Amerikaanse carrier. De partner van Air France…