Home / Luchtvaart / Wijzigingskosten miljoenenbusiness in de VS

Wijzigingskosten miljoenenbusiness in de VS

Wijzigingskosten miljoenenbusiness in de VS

In het tweede kwartaal van 2013 heeft Delta Air Lines 212 miljoen dollar verdiend aan passagiers die hun vliegticket wilden wijzigen. Afhankelijk van de boekingsvoorwaarden rekenen luchtvaartmaatschappijen daar vaak kosten voor.

United Airlines deed het ook leuk: zij haalde 197 miljoen dollar aan wijzigingskosten op. Op de derde plaats staat American Airlines met 134 miljoen dollar, gevolgd door: US Airways (84 miljoen dollar), JetBlue (34 miljoen dollar), Alaska Airlines (22 miljoen dollar), Virgin America (8 miljoen dollar), Spirit Airlines (7,8 miljoen dollar), Southwest Airlines (7 miljoen dollar), Hawaiian Airlines (4 miljoen dollar), Frontier Airlines (3 miljoen dollar), Allegiant Airlines (2 miljoen dollar) en Sun Country (435.000 dollar).

Dit alles blijkt uit gegeven van het Amerikaanse ministerie van Transport.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….