Home / Luchtvaart / SAS introduceert nieuw Europees serviceconcept

SAS introduceert nieuw Europees serviceconcept

SAS introduceert nieuw Europees serviceconcept

SAS stapt af van het aloude economy en business class-onderscheid op haar Europese netwerk en introduceert in plaats daarvan een nieuwe serviceconcept: SAS Go en SAS Plus.

SAS Go betekent dat de passagier altijd kosteloos een tas mag inchecken en aan boord gratis koffie of thee krijgt, plus een aantal tijdbesparende diensten, zoals mobiel inchecken. Bij SAS Plus zijn twee stuks ruimbagage inbegrepen, alsmede gebruik van de SAS Fast Track op de luchthaven, toegang tot lounges, maaltijden en drankjes aan boord en twee keer zoveel EuroBonus frequent flyer punten.

Het nieuwe serviceconcept van SAS, dat al jaren rode cijfers schrijft, wordt in juni gelanceerd.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
China erkent ‘EU-airline’

China erkent ‘EU-airline’

11/07/2019

De Europese Unie en China hebben een nog goed te keuren ‘horizontale luchtvaartovereenkomst’ gesloten waarin het principe van de EU-airline wordt erkend. Bijna vijftig landen deden dit al eerder, maar…

Nieuwe topman Norwegian

Nieuwe topman Norwegian

11/07/2019

Bjørn Kjos, één van de oprichters van Norwegian Air, is na zeventien jaar opgestapt als CEO. Kjos blijft wel aan als adviseur, maar draagt de leiding over aan Geir Karlsen,…

Vliegtaks in Frankrijk 

Vliegtaks in Frankrijk 

10/07/2019

Frankrijk voert volgend jaar een vliegtaks in voor alle vertrekkende passagiers, zo heeft de minister van transport bekendgemaakt. De opbrengst gaat naar ‘groen vervoer.’ Op binnenlandse of Europese vluchten in…

Afscheid Alders van ORS

Afscheid Alders van ORS

09/07/2019

Hans Alders heeft vanmiddag afscheid genomen van de Omgevingsraad Schiphol (ORS), na een voorzitterschap van 12,5 jaar. Zijn opvolger is Pieter van Geel, voor een interim-periode. Tijdens een symposium in…