Home / Luchtvaart / Passagier moet 1200 dollar betalen voor wifi in vliegtuig

Passagier moet 1200 dollar betalen voor wifi in vliegtuig

Passagier moet 1200 dollar betalen voor wifi in vliegtuig

Een passagier van Singapore Airlines heeft naar eigen zeggen een rekening ontvangen van 1.200 dollar voor het gebruik van wifi aan boord van het vliegtuig.

De uit Toronto afkomstige zakenman Jeremy Gutsche zegt dat hij 155 webpagina’s heeft bekeken, vooral zijn e-mailaccount, onderweg van Londen naar Singapore.

Gutsche kocht een wifly-pakketje van 30 dollar en moest per megabyte afrekenen. Hij zegt dat het internet aan boord onmogelijk langzaam was. “Ik heb er een uur over gedaan om een Powerpoint-presentatie van 4MB te uploaden. Dat heeft me waarschijnlijk 100 dollar gekost. Ja, ik heb bij het aanmelden gezien dat je per MB moest betalen. Maar ik heb vooral geslapen tijdens de vlucht en had niet gedacht dat ik duizend dollar boven de limiet zou eindigen.”

Door:

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….