Home / Luchtvaart / KLM zet klanten in als mystery buyers

KLM zet klanten in als mystery buyers

KLM zet klanten in als mystery buyers

Air France en KLM hebben een applicatie gelanceerd voor frequente reizigers, die worden ingezet als ‘mystery buyers’. De app heet Quality Observers en kan alleen op uitnodiging worden gedownload.

Geselecteerde Flying Blue-klanten vullen op de app een vragenlijst in, waarbij de kwaliteit van de dienstverlening op de luchthaven en aan boord wordt beoordeeld. Zij krijgen als beloning voor hun input extra mijlen.

Het Quality Observer-programma gaat medio oktober van start met zeshonderd deelnemers en wordt in januari 2014 verder uitgerold.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….