
Afgelopen week ontving Garuda Indonesia van Skytrax de jaarlijkse award voor ‘World’s Best Cabin Crew’. Niet voor de eerste keer, maar voor het vijfde jaar op rij.
Jaarlijks kunnen passagiers onbetaald hun mening geven over verschillende aspecten van dienstverlening in de lucht. Wat zij op verzoek van Skytrax opschrijven, resulteert in een lijst van betrouwbaar te noemen onderscheidingen in de luchtvaartindustrie: de Skytrax World Airline Awards. Eerder deze week werden de meest recente namen en rugnummers in het Londense Langham Hotel bekendgemaakt.
Opmerkelijk is dat Garuda Indonesia al vijf jaar lang door passagiers op nummer één wordt gezet als het om de service aan boord gaat. Deze ranking betekent dat de dienstverlening van Garuda in de ogen van reizigers als consistent en voortreffelijk wordt gezien. Rick Wouters, Sales & Marketing Manager voor Europa, ziet het als een door passagiers gewaardeerde dienstverlening: ‘Om een award als deze voor het vijfde jaar op rij te mogen ontvangen, is voor ons wederom een bevestiging dat ons servicelevel wereldwijd wordt erkend. En vijf jaar op een rij is een unicum, waar wij in Amsterdam ook zeer trots op zijn.’

