Home / Luchtvaart / Finnair wil Aziatische omzet verdubbelen

Finnair wil Aziatische omzet verdubbelen

Finnair wil Aziatische omzet verdubbelen

Finnair wil in 2020 de omzet van haar Aziatische netwerk hebben verdubbeld vergeleken met het niveau van 2010. Dit heeft senior vicepresident Commercial Allister Paterson gezegd tijdens een persbijeenkomst op Helsinki Airport. “Door de ligging van Helsinki zijn wij de enige Europese luchtvaartmaatschappij die in 24 uur een heen- en terugvlucht naar Azië kunnen uitvoeren, met uitzondering van de bestemmingen Hongkong en Singapore. We hebben dus een hoge utilisatiegraad van onze langeafstandsvliegtuigen, wat de kosten laag houdt. Daarom hebben wij ervoor gekozen ons te richten op transfervluchten van veertig bestemmingen in Europa via Helsinki naar elf luchthavens in Azië. Nieuw deze zomer zijn Xi’an en Hanoi.”

Meer over Finnairs plannen als niche-carrier leest u in de komende ZAKENREIS. Nog geen abonnement? Kijk hier voor meer informatie.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….