Home / Luchtvaart / Air France-KLM vernieuwt Corporate Benefits Program

Air France-KLM vernieuwt Corporate Benefits Program

Air France-KLM vernieuwt Corporate Benefits Program

Air France-KLM heeft het Corporate Benefits Program vernieuwd. Deelname aan dit programma levert volgens de airline groep een aantal voordelen op waaronder altijd voorrang krijgen bij het boarden op long-haul vluchten en het kunnen wijzigen van namen op vliegtickets.

De voordelen zijn geldig op alle Air France, KLM, HOP! en Joon vluchten. Vanaf 1 november zullen enkele voordelen ook van toepassing zijn op vluchten die worden uitgevoerd door Delta Air Lines.

Binnen het vernieuwde programma wijst Air France-KLM iedere klant een eigen account manager toe en een lokaal sales team kan volgens de airline groep vragen snel beantwoorden. En er is altijd een call center bereikbaar, in contact met reisagenten.

De ticketing deadlines zijn flexibeler, het is mogelijk om de naam van de passagier op het ticket te wijzigen en reizigers hebben een gegarandeerde stoel in economy op long-haul vluchten.

Klanten kunnen op ieder gewenst moment hun stoel selecteren en kunnen op alle long-haul vluchten gebruik maken van priority boarding. Ze krijgen ook voorrang op wachtlijsten, bij de klantenservice, in call centers en op de momenten dat zaken niet verlopen zoals gepland.

Air France-KLM heeft drie loyaliteitsprogramma’s: Flying Blue, BlueBiz en Corporate Benefits. Het verschil zit in de doelgroepen, zegt een woordvoerster vanuit Parijs. Flying Blue is een individueel programma, bedoeld voor iedereen die er gebruik van wil maken, BlueBiz is een bedrijfsprogramma voor het MKB en Corporate Benefits is voor de grote ondernemingen.

 

Mariska Vogelenzang de Jong
Door: | mariska[at]zakenreis.nl
Mariska Vogelenzang de Jong werkt ruim 20 jaar als journalist en heeft als specialiteit nieuwe media en technologie. Voordat zij in 2018 bij Zakenreis is gestart, werkte zij bij uitgeverijen van tijdschriften en boeken op het gebied van reizen.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

nieuws
Minder agressie in de lucht

Minder agressie in de lucht

14/12/2018

Het aantal gevallen van ‘unruly passengers’ in de lucht is dit jaar gedaald, zo blijkt uit voorlopige cijfers van IATA die deze week bekend zijn gemaakt. De meeste problemen zijn…

Homelike in Nederland

Homelike in Nederland

12/12/2018

Boekingsplatform Homelike, gericht op accommodatie voor de zakelijke markt, heeft sinds kort duizend appartementen in de verhuur in Amsterdam. Rotterdam en andere steden in de Benelux zullen ‘spoedig’ volgen, zegt…