Home / Hotels / Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Hilton heeft een nieuw merk in de markt gezet onder de naam Tempo. De Amerikaanse keten heeft er niet bij gezegd waar en wanneer het eerste Tempo-hotel open gaat.

Hilton telt nu achttien merken waaronder Waldorf Astoria, DoubleTree en Hilton zelf. Tempo moet in de plannen van het bedrijf een hotel worden dat is gefocust op wellness en duurzaamheid. De doelgroep is jongeren.

Hoewel Hilton geen locaties en tijdschema heeft genoemd, lijkt het erop dat Tempo in eerste instantie alleen voor de thuismarkt is. Het bedrijf heeft onder meer New York, Boston, Los Angeles, San Diego, Charlotte, Washington D.C., Houston en Atlanta genoemd als steden waar naar een geschikte locatie wordt gezocht.

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft sinds 2007 voor Zakenreis over de luchtvaart en reiswereld

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ANVR wil vaccinatieboekje

ANVR wil vaccinatieboekje

01/03/2021

De ANVR wil corona opnemen in het ‘gele boekje’ met vaccinaties, om mensen weer vrij te kunnen laten reizen. Airlines zoals KLM en ook de Nederlandse regering zijn terughoudend over…

Zoover betaalt alles terug

Zoover betaalt alles terug

01/03/2021

Zoover heeft als eerste reisbedrijf alle vouchers terugbetaald die klanten vorig jaar ontvingen voor geannuleerde reizen en daarna ongebruikt lieten. Alle reizigers, zakelijk en leisure, hebben vanaf 17 maart recht…

Toch klein winstje Booking

Toch klein winstje Booking

28/02/2021

Booking Holdings heeft over 2020 ondanks de coronacrisis een nettowinst geboekt van 59 miljoen dollar. Maar de teruggang was enorm: in 2019 bedroeg de winst nog 4,9 miljard dollar. Dankzij…

6,9 mld euro verlies voor IAG

6,9 mld euro verlies voor IAG

27/02/2021

De International Airlines Group, met BA en Iberia, heeft vorig jaar een nettoverlies geleden van 6,9 miljard euro, vergelijkbaar met dat van concurrent Air France-KLM. De terugval van IAG (British…

Accor: het licht blijft aan

Accor: het licht blijft aan

26/02/2021

Accor heeft vorig jaar een verlies geleden van bijna twee miljard euro, maar topman Bazin benadrukt dat de meeste hotels van de keten nog open zijn, ‘het licht is aan.’…