Home / Hotels / Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Hilton heeft een nieuw merk in de markt gezet onder de naam Tempo. De Amerikaanse keten heeft er niet bij gezegd waar en wanneer het eerste Tempo-hotel open gaat.

Hilton telt nu achttien merken waaronder Waldorf Astoria, DoubleTree en Hilton zelf. Tempo moet in de plannen van het bedrijf een hotel worden dat is gefocust op wellness en duurzaamheid. De doelgroep is jongeren.

Hoewel Hilton geen locaties en tijdschema heeft genoemd, lijkt het erop dat Tempo in eerste instantie alleen voor de thuismarkt is. Het bedrijf heeft onder meer New York, Boston, Los Angeles, San Diego, Charlotte, Washington D.C., Houston en Atlanta genoemd als steden waar naar een geschikte locatie wordt gezocht.

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft sinds 2007 voor Zakenreis over de luchtvaart en reiswereld

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Marc Lammens weg bij ATPI

Marc Lammens weg bij ATPI

03/06/2020

Marc Lammens is vertrokken bij de ATPI Groep. Lammens was sinds augustus 2017 managing director van de zakenreisactiviteiten van ATPI in Nederland en België. Zijn werkzaamheden worden per direct overgenomen…