Home / Hotels / Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Hilton heeft een nieuw merk in de markt gezet onder de naam Tempo. De Amerikaanse keten heeft er niet bij gezegd waar en wanneer het eerste Tempo-hotel open gaat.

Hilton telt nu achttien merken waaronder Waldorf Astoria, DoubleTree en Hilton zelf. Tempo moet in de plannen van het bedrijf een hotel worden dat is gefocust op wellness en duurzaamheid. De doelgroep is jongeren.

Hoewel Hilton geen locaties en tijdschema heeft genoemd, lijkt het erop dat Tempo in eerste instantie alleen voor de thuismarkt is. Het bedrijf heeft onder meer New York, Boston, Los Angeles, San Diego, Charlotte, Washington D.C., Houston en Atlanta genoemd als steden waar naar een geschikte locatie wordt gezocht.

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft sinds 2007 voor Zakenreis over de luchtvaart en reiswereld.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….