Home / Hotels / Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Hilton heeft een nieuw merk in de markt gezet onder de naam Tempo. De Amerikaanse keten heeft er niet bij gezegd waar en wanneer het eerste Tempo-hotel open gaat.

Hilton telt nu achttien merken waaronder Waldorf Astoria, DoubleTree en Hilton zelf. Tempo moet in de plannen van het bedrijf een hotel worden dat is gefocust op wellness en duurzaamheid. De doelgroep is jongeren.

Hoewel Hilton geen locaties en tijdschema heeft genoemd, lijkt het erop dat Tempo in eerste instantie alleen voor de thuismarkt is. Het bedrijf heeft onder meer New York, Boston, Los Angeles, San Diego, Charlotte, Washington D.C., Houston en Atlanta genoemd als steden waar naar een geschikte locatie wordt gezocht.

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft sinds 2007 voor Zakenreis over de luchtvaart en reiswereld

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Enorme groei Zoom  in 2020

Enorme groei Zoom in 2020

01/12/2020

Zoom heeft de verwachte omzet voor boekjaar 2020/21 bijgesteld naar 2,5 miljard dollar, een verdubbeling van de raming uit maart. Het Amerikaanse videobedrijf profiteert in hoge mate van de coronacrisis…

Delta test coronavrije vlucht

Delta test coronavrije vlucht

26/11/2020

Delta Air Lines wil vanaf 19 december tussen Atlanta en Rome passagiers en bemanning testen vóór hun vlucht. Amerikanen die om essentiële redenen moeten reizen, hoeven dan na aankomst niet…

Nieuwe bestuursleden NATM

Nieuwe bestuursleden NATM

26/11/2020

De Nederlandse Associatie voor Travel Management (NATM) heeft woensdag, tijdens haar algemene ledenvergadering en vooruitlopend op de bestuurswisseling in april 2021, twee nieuwe bestuursleden gekozen. Om de continuïteit van het…