Home / Hotels / Partnership Accor en Alibaba

Partnership Accor en Alibaba

Partnership Accor en Alibaba

Accor en de Alibaba Group zijn een strategische samenwerking aangegaan, bestaande uit de ontwikkeling van digitale applicaties en loyaliteitsprogramma’s.

Accor en het Chinese Alibaba zetten donderdag op de China International Expo in Beijing hun handtekening onder een overeenkomst, die het voor Alibaba-consumenten mogelijk maakt gebruik te maken van Accors aanbod.

‘Het zorgt voor een naadloze integratie van de klantreizen van Accor binnen het uitgebreide systeem van Alibaba,’ zegt Accor in een verklaring. Alibaba heeft een eigen reisplatform, Fliggy, waarop consumenten mogelijk hotels en entertainment en toegang kunnen krijgen tot cateringdiensten.

Accor was een van de Franse bedrijven die de afgelopen dagen deel uitmaakte van de delegatie van president Emmanuel Macron, die een staatsbezoek aflegde aan de Volksrepubliek China.

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft sinds 2007 voor Zakenreis over de luchtvaart en reiswereld.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….