Home / Hotels / Partnership Accor en Alibaba

Partnership Accor en Alibaba

Partnership Accor en Alibaba

Accor en de Alibaba Group zijn een strategische samenwerking aangegaan, bestaande uit de ontwikkeling van digitale applicaties en loyaliteitsprogramma’s.

Accor en het Chinese Alibaba zetten donderdag op de China International Expo in Beijing hun handtekening onder een overeenkomst, die het voor Alibaba-consumenten mogelijk maakt gebruik te maken van Accors aanbod.

‘Het zorgt voor een naadloze integratie van de klantreizen van Accor binnen het uitgebreide systeem van Alibaba,’ zegt Accor in een verklaring. Alibaba heeft een eigen reisplatform, Fliggy, waarop consumenten mogelijk hotels en entertainment en toegang kunnen krijgen tot cateringdiensten.

Accor was een van de Franse bedrijven die de afgelopen dagen deel uitmaakte van de delegatie van president Emmanuel Macron, die een staatsbezoek aflegde aan de Volksrepubliek China.

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft vanaf 2002 over de luchtvaart en reiswereld, voor diverse media. Sinds 2007 is hij verbonden aan Zakenreis.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Air France vermijdt Wuhan

Air France vermijdt Wuhan

23/01/2020

Air France heeft de vluchtuitvoering naar Wuhan opgeschort wegens de uitbraak van het coronavirus in deze Chinese stad. De Franse partner van KLM is de enige Europese carrier die een…

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

22/01/2020

Hilton heeft een nieuw merk in de markt gezet onder de naam Tempo. De Amerikaanse keten heeft er niet bij gezegd waar en wanneer het eerste Tempo-hotel open gaat. Hilton…