
De NH Hotel Group heeft een speciaal online platform in de markt gezet voor zakelijke reizigers met tools voor reisbureaus, bedrijven en organisatoren van evenementen.
Onder de naam NH Pro biedt de hotelgroep naar eigen zeggen ‘gepersonaliseerde management-oplossingen’ die zijn gericht op de drie doelgroepen. Via het platform kunnen gebruikers zakelijke tarieven vergelijken en boekingen beheren.
Wie op de site kiest voor ‘bedrijven’ wordt doorverwezen naar de boekingstool NH+, het vorige programma NH Hotel Group Benefit Program For Companies heeft vervangen. Ook voor reisagenten is een aparte tool onder de naam NH Agencies. “Reisagenten kunnen alle eigendommen van de groep bekijken, openbare en onderhandelde tarieven vergelijken en korting krijgen op persoonlijke boekingen,” schrijft NH.
In de derde categorie, Meetings heeft NH een ‘specialized advisory service team,’ ingedeeld per branche. De NH Hotel Group ‘gelooft niet in gewoon’ zegt het bedrijf dat wil inspelen op de wensen van organisatoren van meetings.
De NH Hotel Group is een multinationaal bedrijf, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd in Madrid. De groep vormt sinds 2018 onderdeel van de Thaise onderneming Minor Hotels.
Beeld © NH