
Hyatt heeft zich voorgenomen beter naar zijn gasten te luisteren en wil af van het ‘one size fits all’ denken.
De hotelketen heeft daarom onder andere een nieuwe dienst geïntroduceerd waarbij vaak vergeten items worden verstrekt en heeft gezonde gerechten op het menu gezet. Het personeel dient in gesprek te gaan met de gasten om erachter te komen wat diens wensen zijn.
De verbeteringen in de dienstverlening zijn gebaseerd op inzichten verkregen van vrouwelijke reizigers, maar Hyatt denkt dat ook mannelijke gasten er blij mee zullen zijn. En wat willen vrouwen nu precies?
– Spullen lenen die ze van thuis vergeten zijn, zoals een telefoonoplader, yoga-mat, make-up remover, krultang en scheermes (‘Hyatt Has It’ heet die service.)
– Ook onderweg een gezonde levensstijl erop nahouden. Reden voor Hyatt om smoothies op het menu te zetten, kleinere porties te serveren en de mogelijkheid geven zelf de ingrediënten van de maaltijd te bepalen.
– Badproducten van hoge kwaliteit.
– Communiceren met het kamermeisje over extra wensen via een kaartje.