Home / Hotels / Het Raffles Hotel heropend

Het Raffles Hotel heropend

Het Raffles Hotel heropend

Het Raffles Hotel in Singapore is na een grondige renovatie heropend. Raffles is sinds 2016 onderdeel van Accor en is een van de meest vooraanstaande vijfsterrenhotels ter wereld.

Het Raffles, dat dateert uit 1887, begon in januari 2017 aan een mega-operatie om alle kamers opnieuw in te richten. Vanaf december 2017 was het hotel geheel gesloten. In augustus 2019 kon het Raffles de eerste gasten weer ontvangen, afgelopen week volgde de officiële opening met een festival.

Het vernieuwd Raffles telt nu 115 kamers, 115 suites en acht restaurants. De prijs van een overnachting begint op 600 euro per kamer.

De groep Raffles Hotels & Resorts bestaat tegenwoordig uit elf vestigingen, hoofdzakelijk in Azië. In 2017 kocht het Franse Accor de keten Fairmont Raffles Hotels International, waar ook de Fairmont en Swissôtel hotels onder vallen.

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft sinds 2007 voor Zakenreis over de luchtvaart en reiswereld.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….