Home / Hotels / Gasten van Drury Hotels meest tevreden in 2012

Gasten van Drury Hotels meest tevreden in 2012

Gasten van Drury Hotels meest tevreden in 2012

In 2012 waren gasten van de hotelketen Drury Hotels het meest tevreden over hun verblijf. Dit blijkt uit onderzoek door loyaliteitsbarometer Market Metrix.

Drury biedt hotels aan in het betere middensegment en scoorde een tevredenheidscijfer van 90,9 procent in de wereldregio Amerika. Het familliebedrijf telt zo’n 130 hotels en wordt gewaardeerd vanwege het vriendelijke personeel, de schone kamers en de goede prijs-kwaliteitverhouding. In Europa werd het upscale merk Scandic het meest gewaardeerd (88,8), dankzij de persoonlijke service, het evenementenaanbod, food & beverage en schoonheids-/fitnesscentra. In Azië/het Stille Oceaangebied ging Radisson aan kop met een score van 83,6, waarbij de ambiance en het gevoel in de watten gelegd te worden zorgden voor de hoge waardering.

 

De volledige ranglijsten zien er als volgt uit:

Europa/Midden-Oosten/Afrika

                                   Segment              Waardering

1. Scandic Hotels             4*                       88,8

2. Steigenberger              4*+                      87,2

3. Tulip Inn                       3*+                      87,2

4. Kempinski                    5*                        86,8

5. Rica Hotels                  5*                         86,1

6. Sheraton                      4*+                       85,3

7. Ritz-Carlton                  5*                        85,1

8. Four Seasons               5*                        85,1

9. InterContinental            5*                       84,6

10. Riu Hotels & Resorts  4*                       84,4


Amerika

1. Drury Hotels                 3*+                      90,9

2. Ritz-Carlton                  5*                        90,4

3. JW Marriott                   5*                        89,5

4. TownePlace Suites       3*+                      89,2

5. Hard Rock                    4*+                       89,1

6. Walt Disney World        4*                         88,7

7. Fairmont                       5*                         88,6

8. Four Seasons               5*                         88,4

9. Kimpton                       4*+                       88,3

10. Renaissance              4*+                       88,2

 

Azië/Stille Oceaangebied

1. Radisson                       4*                         83,6

2. InterContinental            5*                          83

3. Renaissance                 4*+                        82

4. Ritz-Carlton                  5*                          81,9

5. Hyatt                             4*+                       81,8

6. Le Meridien                   4*+                       81,1

7. Sheraton                        4*+                       80,9

8. Mandarin Oriental         5*                           80,4

9. Dusit Thani                    4*+                         80,3

10. Okura                          4*+                          80,3

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Dries Klein weg bij KLM

Dries Klein weg bij KLM

25/09/2020

Dries Klein (61), vicepresident sales KLM Benelux, gaat per 1 november het bedrijf verlaten, na 34 jaar dienstverband. Hij maakt gebruik van de vrijwillige vertrekregeling bij KLM en gaat daarmee…

FNV en KLM op ramkoers

FNV en KLM op ramkoers

25/09/2020

FNV en KLM liggen op ramkoers over de komende reorganisatie. De regering wil in ruil voor de miljardensteun een loonoffer van alle werknemers, stelt de directie. Maar de bond bestrijdt…

IATA schrapt top Amsterdam

IATA schrapt top Amsterdam

24/09/2020

IATA heeft de fysieke top in Amsterdam, die eerder al was doorgeschoven naar eind november, nu definitief geannuleerd als gevolg van de corona-pandemie. Wel komt er een virtuele sessie. Dit…

Kremers state agent bij KLM

Kremers state agent bij KLM

23/09/2020

Minister Hoekstra van Financiën heeft woensdag de langverwachte benoeming van een state agent bij KLM bekendgemaakt. Het is beroepsbestuurder Jeroen Kremers, die toezicht zal houden op de juiste besteding van…