Home / Hotels / Domweg gelukkig met de sokken van Happy Socks

Domweg gelukkig met de sokken van Happy Socks

Domweg gelukkig met de  sokken van Happy Socks

Het Novotel op Schiphol zet de eigen lijn van Happy Socks voort. Gasten en zakelijke relaties ontvangen de sokken met het N-embleem, waarvan er nu 25.000 zijn verstrekt, kostenloos. ‘Een schot in de roos’ zegt Novotel. Ook andere hotels in de keten introduceren de gelukkige sokken.

Happy Socks is een Zweeds bedrijf dat sokken en ondergoed produceert, in opvallende, vrolijke kleuren. Novotel Amsterdam Schiphol Airport, onderdeel van AccorHotels, begon drie jaar geleden de samenwerking met de sokkenmaker, die sindsdien speciale Novotel-Happy Socks produceert. Om de twaalf maanden komt Happy Socks met een nieuw ontwerp voor Novotel. Een aantal vaste gasten heeft sokken ontvangen voorzien van hun geborduurde initialen.

Het initiatief voor de Happy Socks bij Novotel kwam van general manager Floris Licht, die zichzelf ‘een fan’ noemt van het product. In een verklaring zegt Licht: “Wij zoeken steeds naar manieren om de klant of relatie later nog eens positief aan ons te laten terugdenken. Eén manier die goed werkt, zijn dus deze sokken. Intussen bieden collega-Novotels de sokken via ons ook aan. En de reacties zijn altijd positief.”

Malin Zetterberg, de sales Coordinator bij Happy Socks zegt: “We zijn erg blij met deze samenwerking, die maar weer eens bewijst dat je met vrolijkheid ver komt. De Novotel-sok is uniek, met een design dat nooit eerder op een Happy Sock is gebruikt. De uitbreiding van de samenwerking naar meer hotels van de Accor-hotelketen én het verwachte grotere volume aan bestellingen van Novotel zijn voor ons het mooiste compliment.”

Lolke van der Heide
Door: | lolke[at]zakenreis.nl
Lolke van der Heide schrijft sinds 2007 voor Zakenreis over de luchtvaart en reiswereld.

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
ZAKENREIS stopt in 2022

ZAKENREIS stopt in 2022

31/12/2021

In april 1999 schreef mijn vader Kees Hundepool (92), die in 1967 Zakenreis lanceerde, zijn laatste voorwoord. Een maand later ik mijn eerste. Nu, ruim 27 jaar nadat ik in…

TMC Special 2022 – Uniglobe

TMC Special 2022 – Uniglobe

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – STI

TMC Special 2022 – STI

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….

TMC Special 2022 – CWT

TMC Special 2022 – CWT

31/12/2021

Terwijl de pandemie de wereld al bijna twee jaar in haar greep houdt, proberen travel management companies (TMC’s) een modus te vinden om zakenreizen te organiseren in ‘het nieuwe normaal’….