
De NH Hotel Group heeft een nieuw product gelanceerd: City Connection. Gasten kunnen zo gebruik maken van diensten van alle hotels van de keten in de stad van verblijf. Voor de verandering is het geen app, maar een ‘paspoort’ dat gasten ontvangen bij het inchecken.
City Connection omvat vooral het gebruik van de publieke ruimtes: gasten mogen onder meer in de lobby’s van andere hotels dan het geboekte zitten, bagage in bewaring geven en naar de business corner gaan om hun zaken te regelen. ‘Als zakenreiziger profiteert u van tal van voordelen,’ zegt NH in een verklaring. ‘City Connection is ontwikkeld om ervoor te zorgen dat uw zakenreizen soepel en efficiënt verlopen.’
Als gasten inchecken in hun eigen hotel krijgen ze een ‘paspoort’, een boekwerkje waarin staat aangegeven welke hotels van de keten meedoen, waar ze zich bevinden en hoelang er gebruik van kan worden gemaakt. Van de vele merken uit de groep is de service beschikbaar bij NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli en Avani, maar alleen in Europa en Zuid-Amerika. In totaal gaat het om 129 hotels.
Isidoro Martínez de la Escalera, chief marketing officer van de NH Hotel Group zegt: ‘Met City Connection willen we onze gasten een voordeel bieden ten opzichte van andere vormen van accommodatie. Voor NH Hotel Group draait het erom dat gasten meer krijgen dan alleen het essentiële, zodat hun verwachtingen voor, tijdens en na hun verblijf worden overtroffen.’