Home / Hotels / CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM gaat op Schiphol software implementeren, die alle systemen van het hotel verbindt. Hierdoor is het (eindelijk) mogelijk om de gast een persoonlijke beleving te bieden.

De software van Ireckon is een soort stekkerdoos, waarop de programma’s die de hotelonderdelen, van boeking tot housekeeping, gebruiken, worden ingeplugd. Zo kunnen die met elkaar communiceren. Dankzij integratie van bijvoorbeeld CRM-systemen staat bijvoorbeeld, waar ook ter wereld, je favoriete drankje klaar in de minibar en heeft de kamer de gewenste temperatuur. En werkt een tv, airco, tablet, etc. niet, of is een kamer niet goed schoongemaakt, dan zal het systeem deze kamer automatisch blokkeren voor uitgave en, zonder dat de gast het doorheeft, een andere kamer reserveren.

Na Schiphol zullen de andere citizenM-hotels in Amsterdam, Rotterdam, Glasgow, Londen, New York en Parijs ook worden voorzien van de Ireckon-software.

Door:

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Records voor de hotelmarkt

Records voor de hotelmarkt

10/09/2019

De Nederlandse hotelmarkt heeft het afgelopen jaar ‘een absolute piek’ bereikt. Dit zegt Horwath HTL in een vandaag verschenen rapport. De bezettingsgraden, gemiddelde kamerprijzen en omzetten zijn volgens de consultancy…

Ten Brink verlaat Transavia

Ten Brink verlaat Transavia

09/09/2019

De CEO van Transavia, Mattijs ten Brink, stapt deze maand over naar de Sunweb Group, waar hij dezelfde functie zal vervullen. Dit heeft de dochtermaatschappij van KLM vandaag bekendgemaakt. Ten…

Staking legt heel BA plat

Staking legt heel BA plat

09/09/2019

British Airways heeft voor vandaag en morgen vrijwel alle vluchten geannuleerd vanwege een pilotenstaking, de eerste in de geschiedenis van het bedrijf. Naar schatting 1.700 vluchten, vooral van en naar…