Home / Hotels / CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM gaat op Schiphol software implementeren, die alle systemen van het hotel verbindt. Hierdoor is het (eindelijk) mogelijk om de gast een persoonlijke beleving te bieden.

De software van Ireckon is een soort stekkerdoos, waarop de programma’s die de hotelonderdelen, van boeking tot housekeeping, gebruiken, worden ingeplugd. Zo kunnen die met elkaar communiceren. Dankzij integratie van bijvoorbeeld CRM-systemen staat bijvoorbeeld, waar ook ter wereld, je favoriete drankje klaar in de minibar en heeft de kamer de gewenste temperatuur. En werkt een tv, airco, tablet, etc. niet, of is een kamer niet goed schoongemaakt, dan zal het systeem deze kamer automatisch blokkeren voor uitgave en, zonder dat de gast het doorheeft, een andere kamer reserveren.

Na Schiphol zullen de andere citizenM-hotels in Amsterdam, Rotterdam, Glasgow, Londen, New York en Parijs ook worden voorzien van de Ireckon-software.

Door:

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Partnership Accor en Alibaba

Partnership Accor en Alibaba

08/11/2019

Accor en de Alibaba Group zijn een strategische samenwerking aangegaan, bestaande uit de ontwikkeling van digitale applicaties en loyaliteitsprogramma’s. Accor en het Chinese Alibaba zetten donderdag op de China International…

FlixTrain breidt uit in Europa 

FlixTrain breidt uit in Europa 

07/11/2019

FlixTrain wordt mogelijk een concurrent van Thalys op de lijn tussen Parijs en Brussel, met een doorverbinding naar Rotterdam en Amsterdam. In 2021 is de Europese treinmarkt vrij en mogen…

Verkeerstoren Lelystad open

Verkeerstoren Lelystad open

07/11/2019

De verkeerstoren op Lelystad Airport is sinds donderdagmorgen in gebruik, vooruitlopend op de openstelling voor grote vliegtuigen, waarvoor nog geen datum bekend is. Op de site van Lelystad Airport staat…