Home / Hotels / CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM maakt beleving persoonlijker

CitizenM gaat op Schiphol software implementeren, die alle systemen van het hotel verbindt. Hierdoor is het (eindelijk) mogelijk om de gast een persoonlijke beleving te bieden.

De software van Ireckon is een soort stekkerdoos, waarop de programma’s die de hotelonderdelen, van boeking tot housekeeping, gebruiken, worden ingeplugd. Zo kunnen die met elkaar communiceren. Dankzij integratie van bijvoorbeeld CRM-systemen staat bijvoorbeeld, waar ook ter wereld, je favoriete drankje klaar in de minibar en heeft de kamer de gewenste temperatuur. En werkt een tv, airco, tablet, etc. niet, of is een kamer niet goed schoongemaakt, dan zal het systeem deze kamer automatisch blokkeren voor uitgave en, zonder dat de gast het doorheeft, een andere kamer reserveren.

Na Schiphol zullen de andere citizenM-hotels in Amsterdam, Rotterdam, Glasgow, Londen, New York en Parijs ook worden voorzien van de Ireckon-software.

Door:

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
EasyJet schrapt 30 pct banen

EasyJet schrapt 30 pct banen

28/05/2020

Bij easyJet gaat de komende tijd dertig procent van de werkgelegenheid verloren als gevolg van corona, zo heeft de prijsvechter donderdag bekendgemaakt. De vloot wordt ingekrompen. De airline verwacht geen…