Home / Commerial / Exclusief reizen via Schiphol

Exclusief reizen via Schiphol

Exclusief reizen via Schiphol

Een van de belangrijkste trends in de reiswereld is de vraag naar exclusieve en gepersonaliseerde service. Laat Amsterdam Airport Schiphol dit al jaren tot in de finesse beheersen met haar VIP service.

Comfort en hoogstaande service staan voorop
De ervaren zakenreiziger weet hoe druk het kan zijn op een luchthaven. Schiphol is daarin geen uitzondering, maar biedt wél de mogelijkheid om in alle rust en privacy te vertrekken of aan te komen met de Schiphol VIP service. Ongeacht met welke luchtvaartmaatschappij wordt gereisd. Het VIP centre is gescheiden van de terminal. Zo gaat de hectiek van de luchthaven volledig langs gasten heen.

Discreet en persoonlijk
Gasten stappen voor de deur uit of maken gebruik van Terminal Valet Parking. Het team van het VIP centre neemt vervolgens alle praktische zaken voor de reis uit handen. De medewerkers hebben brede internationale ervaring en zijn specifiek gescreend en opgeleid. Met alle egards begeleiden zij gasten naar één van de exclusieve VIP ruimten. Die zijn ontworpen door Nederlandse topdesigners en van alle gemakken voorzien. Het inchecken en het transport van de bagage naar het vliegtuig wordt volledig verzorgd. Ook de paspoortcontrole vindt in het VIP centre plaats.

Alles voor een comfortabel verblijf
En de gasten? Die kunnen ondertussen genieten van het hoogstaande aanbod aan smakelijke gerechten op de menukaart, een douche nemen of nog even overleggen met collega’s in de vergaderruimte. Bovendien staat het VIP centre in directe verbinding met het winkelgebied op de luchthaven. Is het tijd om te gaan, dan worden gasten begeleid door de eigen security check en in een luxe auto naar het vliegtuig gebracht.

 

Neem voor een vrijblijvende rondleiding of meer informatie contact op via:
telefoon: 020 601 2180 of e-mail: vipcentre@schiphol.nl
of kijk op schiphol.nl/vip

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Garuda zet A330-900neo in

Garuda zet A330-900neo in

13/10/2019

Garuda Indonesia zet vanaf 12 december de Airbus A330-900neo in op de route tussen Bali en Amsterdam. Eerder was nog sprake van een Boeing 777, maar de airline heeft de…

Listeria op KLM-vluchten?

Listeria op KLM-vluchten?

11/10/2019

Geserveerde vleeswaren in de business class van KLM waren mogelijk besmet met de listeriabacterie. Dit heeft KLM naar buiten gebracht. De airline heeft direct ingegrepen en de verdachte producten verwijderd…

Leonardo Royal officieel open

Leonardo Royal officieel open

11/10/2019

Het Leonardo Royal Hotel Amsterdam is gisteren officieel geopend. Sinds april waren de deuren al open voor gasten. Het hotel maakt deel uit van de Israëlische Fattal Hotel Group, die…

Kickstart voor AI in Nederland

Kickstart voor AI in Nederland

10/10/2019

Vijf Nederlandse bedrijven, waaronder KLM, willen AI in Nederland een impuls geven met het verder ontwikkelen van technologie op het gebied van kunstmatige intelligentie. Daartoe hebben Ahold Delhaize, ING, KLM,…

BP ruilt CWT in voor Egencia

BP ruilt CWT in voor Egencia

09/10/2019

BP heeft Egencia gekozen als nieuwe travel management company voor het wereldwijde zakenreisbeleid van de Britse multinational. Het contract met CWT is opgezegd. Egencia, een dochteronderneming van de Amerikaanse Expedia…

KLM is 100, hoe nu verder?

KLM is 100, hoe nu verder?

08/10/2019

KLM vierde gisteren op grootse wijze haar eeuwfeest en gaat vandaag verder met een business-as-usual-mentaliteit. Maar zo ‘usual’ is de situatie niet. Topman Smith van Air France-KLM wil een strakkere…