Home / Commerial / Exclusief reizen via Schiphol

Exclusief reizen via Schiphol

Exclusief reizen via Schiphol

Een van de belangrijkste trends in de reiswereld is de vraag naar exclusieve en gepersonaliseerde service. Laat Amsterdam Airport Schiphol dit al jaren tot in de finesse beheersen met haar VIP service.

Comfort en hoogstaande service staan voorop
De ervaren zakenreiziger weet hoe druk het kan zijn op een luchthaven. Schiphol is daarin geen uitzondering, maar biedt wél de mogelijkheid om in alle rust en privacy te vertrekken of aan te komen met de Schiphol VIP service. Ongeacht met welke luchtvaartmaatschappij wordt gereisd. Het VIP centre is gescheiden van de terminal. Zo gaat de hectiek van de luchthaven volledig langs gasten heen.

Discreet en persoonlijk
Gasten stappen voor de deur uit of maken gebruik van Terminal Valet Parking. Het team van het VIP centre neemt vervolgens alle praktische zaken voor de reis uit handen. De medewerkers hebben brede internationale ervaring en zijn specifiek gescreend en opgeleid. Met alle egards begeleiden zij gasten naar één van de exclusieve VIP ruimten. Die zijn ontworpen door Nederlandse topdesigners en van alle gemakken voorzien. Het inchecken en het transport van de bagage naar het vliegtuig wordt volledig verzorgd. Ook de paspoortcontrole vindt in het VIP centre plaats.

Alles voor een comfortabel verblijf
En de gasten? Die kunnen ondertussen genieten van het hoogstaande aanbod aan smakelijke gerechten op de menukaart, een douche nemen of nog even overleggen met collega’s in de vergaderruimte. Bovendien staat het VIP centre in directe verbinding met het winkelgebied op de luchthaven. Is het tijd om te gaan, dan worden gasten begeleid door de eigen security check en in een luxe auto naar het vliegtuig gebracht.

 

Neem voor een vrijblijvende rondleiding of meer informatie contact op via:
telefoon: 020 601 2180 of e-mail: vipcentre@schiphol.nl
of kijk op schiphol.nl/vip

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Self service info op Schiphol

Self service info op Schiphol

14/06/2019

Schiphol heeft selfservice informatiepunten geplaatst, verspreid over verscheidene locaties in de terminal. Hier kunnen reizigers onder meer vluchtgegevens opzoeken, plattegronden raadplegen en veelgestelde vragen en antwoorden bekijken. Schiphol heeft de…

BCD lanceert hoteldivisie  

BCD lanceert hoteldivisie  

14/06/2019

BCD Travel heeft een wereldwijde hoteldivisie gelanceerd om ‘in te spelen op de veranderende dynamiek in de zakenreisbranche,’ zegt het bedrijf. Onder de naam Stay by BCD Travel wil de…

Kit zonder plastic bij Delta

Kit zonder plastic bij Delta

13/06/2019

Delta Air Lines introduceert deze maand amenity kits zonder extra plastic wikkels. Op jaarbasis scheelt dit veertien ton aan plastic afval, zegt de Amerikaanse carrier. De partner van Air France…

Air France wordt plasticvrij

Air France wordt plasticvrij

09/06/2019

Air France vervangt alle wegwerp-plastic aan boord door duurzaam materiaal. De airline zegt na een aantal geslaagde proeven adieu tegen plastic borden, bestek en roerstaafjes. Ze wil eind dit jaar…