Home / Commerial / Exclusief reizen via Schiphol

Exclusief reizen via Schiphol

Exclusief reizen via Schiphol

Een van de belangrijkste trends in de reiswereld is de vraag naar exclusieve en gepersonaliseerde service. Laat Amsterdam Airport Schiphol dit al jaren tot in de finesse beheersen met haar VIP service.

Comfort en hoogstaande service staan voorop
De ervaren zakenreiziger weet hoe druk het kan zijn op een luchthaven. Schiphol is daarin geen uitzondering, maar biedt wél de mogelijkheid om in alle rust en privacy te vertrekken of aan te komen met de Schiphol VIP service. Ongeacht met welke luchtvaartmaatschappij wordt gereisd. Het VIP centre is gescheiden van de terminal. Zo gaat de hectiek van de luchthaven volledig langs gasten heen.

Discreet en persoonlijk
Gasten stappen voor de deur uit of maken gebruik van Terminal Valet Parking. Het team van het VIP centre neemt vervolgens alle praktische zaken voor de reis uit handen. De medewerkers hebben brede internationale ervaring en zijn specifiek gescreend en opgeleid. Met alle egards begeleiden zij gasten naar één van de exclusieve VIP ruimten. Die zijn ontworpen door Nederlandse topdesigners en van alle gemakken voorzien. Het inchecken en het transport van de bagage naar het vliegtuig wordt volledig verzorgd. Ook de paspoortcontrole vindt in het VIP centre plaats.

Alles voor een comfortabel verblijf
En de gasten? Die kunnen ondertussen genieten van het hoogstaande aanbod aan smakelijke gerechten op de menukaart, een douche nemen of nog even overleggen met collega’s in de vergaderruimte. Bovendien staat het VIP centre in directe verbinding met het winkelgebied op de luchthaven. Is het tijd om te gaan, dan worden gasten begeleid door de eigen security check en in een luxe auto naar het vliegtuig gebracht.

 

Neem voor een vrijblijvende rondleiding of meer informatie contact op via:
telefoon: 020 601 2180 of e-mail: vipcentre@schiphol.nl
of kijk op schiphol.nl/vip

Blijf op de hoogte, abonneer u op de Zakenreis.nl nieuwsbrief!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
nieuws
Accor doet plastic in de ban

Accor doet plastic in de ban

24/01/2020

Accor wil binnen drie jaar alle plastic wegwerpartikelen voor de eigen hotelgasten verbannen en vervangen door duurzaam materiaal. De hotelgroep sluit hiermee aan bij het Global Plastics Initiative van de…

Air France vermijdt Wuhan

Air France vermijdt Wuhan

23/01/2020

Air France heeft de vluchtuitvoering naar Wuhan opgeschort wegens de uitbraak van het coronavirus in deze Chinese stad. De Franse partner van KLM is de enige Europese carrier die een…

Tempo: nieuw merk bij Hilton

Tempo: nieuw merk bij Hilton

22/01/2020

Hilton heeft een nieuw merk in de markt gezet onder de naam Tempo. De Amerikaanse keten heeft er niet bij gezegd waar en wanneer het eerste Tempo-hotel open gaat. Hilton…